giovedì 23 aprile 2015

le avventure di Sergio C capitolo 4

teh che lè Sergio Contessi che vi annuncia l'apertura di un nuovo negozio di tatuaggi in quel di Edolo che porterà il nome di: inter walk de linee tatoo non sono accettati milanisti difatti metterò un foglio con so scrit me pode mia eentrà Edol se Edol te dumandet fosa? egni che an moment che Sergio te spiega na cosa e se te cambiet posa parla conn de me che te ciapet a na scosa porta mia la murusa a fas tatuas perchè dopo te te lamentet che te se scivulat picio picio l'è bagnat te se scivulat e lè bagnat
na cansù fata aposta per al studio an fo a Edol dai Misantropiha li ringraziamo per la collaborazione gli vediamo in azione ocio o mia dit che ghe paghr la colazione <3
teh teh teh teh teh
Sergito teh teh teh teh al part a Sergito parlaga mia ansema perche senò al te majia al dit rap an dialet me sa che te set di tirà e telè mia c capit a scrif Sergio ocio perchè lè mia finit ansì lè apena cominsat jersera o majat la minestra o nat an palestra
me so fat an fisic isce riconosci zio sergio dal teh <3
<3

Nessun commento: